Monday, February 25, 2008

出轨

男人真心话:我们为什么会出轨外遇?

2011年07月09日15:21    来源:中国新闻网     手机看新闻

打印网摘纠错商城分享推荐微博字号 

  谁不渴望拥有幸福的婚姻生活?然而在这个年代,婚姻的忠诚度直线下降,婚外偷情也不知从何时起成了一个铺天盖地的热门话题。
   
  大部分男人对于婚外情很少表示内疚或后悔,同时他们也不认为婚外性行为和他们与妻子之间的问题有什么关联:
   
   “我结婚35年。我并不想要任何改变——不过我们的性生活还有待改善。根据现在的标准我们过得相当好。我有几次婚外性经验,瞒着太太。我明白没什么坏影响,也知道有些好结果——每一次的经验都会教我一些‘新鲜’事,让我在家庭里运用。”
   
   “我因为爱情、稳固的性生活及友伴关系而结婚。和我太太做爱挺不错,但是我喜欢尝新。我不喜欢一夫一妻制,它太局限而且太单向了。婚外情对我的影响只有分离时的悲伤,从来没有影响到婚姻,因为我绝不会愚蠢到告诉我太太。”
   
   “我结婚近20年。随着时光流逝,性生活越来越美满。我有过婚外情,瞒着我太太。我一头栽进去,毫无顾忌地爱上第一个女孩。这次经验让我懂得,如果不用心智控制情感,结果会是什么样子,从此以后我就不一样了。我不知道这段恋情对婚姻的影响是什么,我从来没想过我和太太的关系以及我和这女孩的关系有什么关联。”
   
  大部分男人表示婚外情对他们有好影响:
   
   “在我第一次婚姻里我的确有婚外性行为。我太太不知情。对我的影响很棒,对婚姻没有影响。”
   
   “我不断卷入婚外情有20年之久。许多是随缘的,也有一些是长期的关系,维持3~4年。我太太不知道,目前我有两个外遇,这样对我很好。”
   
   “那会是很美妙的经验,提升了自我。”
   
   “我有婚外情。它们将我从几乎要毁灭自我的意气消沉状态中拔出。它没有影响到我的婚姻。”
   
   “我的私情太太不知情,对我有很好的影响——美好的改变,而且加强了我的自尊,因为我很有魅力。”
   
   “有两年我没跟太太住在一起,而且有了外遇,我乐在其中。它让我觉得自己很性感,形象颇佳,几年以后,我告诉太太这件事情时,她认为我的坦白是恶意的行为,而且说我不应该告诉她。不过我真的不认为外遇对我们的关系或婚姻有重大影响。”

  “大约4年前,我发现自己比以前不满意性生活,这时出现了外遇机会。这段恋情维系了两三个月,频率是一星期见两次面。我太太从来没有发现,从心理层面来看,它大大鼓舞了我,让我神采奕奕。现在我在性方面比较满意,但是仍然觉得偶尔风流一下会令人十分满足,不过要在没有人受到伤害的情况下。”
   
  还有人表示,婚外情帮助他们保留或者发展出更独立的自我:
   
   “一夫一妻是个难题。现在我逐渐相信,无论如何对我来说,必须有一些婚外情的空间。婚外的接触帮助我更深入了解自己,证明我自己到底是怎样的一个人,了解自己新的层面。”
   
   “目前的经验对我很好——让我看到自己很性感,而且感情丰富,这是我在婚姻中未曾有的体验。”
   
   “我结婚6年,几乎全盘接受从小被教导的关于信任和承诺的观念,不过我喜欢同时有好几个婚姻。最近3年我有3次外遇,这些关系不是完全公开也不是完全偷偷摸摸,只不过有些事不加理睬,还有很多事略而不提。它们没有改善我的婚姻,因为它们并非婚姻的一部分。但是它们改善了我的状况,培养了我的独立人格和自尊。虽然我一直爱着妻子,但我们的性生活伤痕累累,而且常常转移到其他领域。我不知道这些关系越来越公开的趋势是表示我的婚姻变得越来越开放,还是它正在死亡。”
   
   “很难抉择要过哪一种生活,保守体制的一分子,还是自由。我不在意别人怎么看我。目前,我和我太太过着稳定、受人敬重的生活,但是拥有长期的婚外情让我享有另外一个圆满的人生(‘真正’的我?)。我知道这是欺诈,但是我不晓得不这样做如何对自己忠实。”
   
  有些人是单纯的享受婚外情:
   
   “结婚4年半。婚姻使得性受到很大的限制。我有两次外遇,令人满意,兴奋,同时情感上得到很大的满足。太太都不知情。”
   
   “我很高兴在家庭以外得到我所渴望的,并且享受那种刺激和冒险的滋味。”
   
   “婚外情对我的影响就是重新肯定自己,恢复青春活力以及兴奋。”
   
  极少数人表示内疚:
   
   “我热爱我的婚姻。我有婚外情,但是很少发生。外头的性行为必定带来相当强的罪恶感,不太可能增强婚姻关系。”

  “目前的外遇对我的影响是罪恶感,这就是为什么我们必须摊牌的原因。”
   
   “我欺骗我太太,感觉内疚——低级又卑鄙。”
   
   “我认为婚外情一定会被怀疑,但是无法证实。我感到内疚,而且大半是因为我想要对自己诚实,所以结束了婚姻。不管怎么,在婚外情开始之前,我们的婚姻已经动摇了。”
   
   “目前我和第二任太太结婚3年。我喜欢结婚。我们紧密相系,再也没有比家更温暖的地方了。但是在外面,瞒着太太,我的确跟别的女人发生性关系。我觉得不光彩,而且它几乎破坏了我的婚姻,因为我太太感觉到了。”
   
   “我有瞒着太太的婚外性经验,我觉得对不起她。我感到强烈的悔恨,自责不已,但还是继续下去……总是害怕被逮到,失去一切(这是我活该)。除非霉运当头,我很谨慎处理,不让这件事妨碍我的婚姻。而且我必须承认,有时,一阵子风雨飘摇后,借着与另外一名女人的私情,我能够重新恢复婚姻的联系——毫无疑问是出于内疚。这样做,让我觉得偿还了一点债,我总是同情她,想要真诚关怀她。所有这些内疚情结的反应,让我合理化了自己的冶游。”
   
  对有些人来说,罪恶感只是一时的:
   
   “一开始,我痛恨我自己,然后我就习惯了,而且喜欢。”
   
   “我曾经有一次非常偶然的、没有情感牵扯的婚外性行为,我太太不知道。几天以后我觉得难过,不过,后来就不再感到不舒服了。”
   
  有些人尝试过婚外性行为,但是并不喜欢:
   
   “我不在乎同时拥有许多关系,我只是发现自己处理不来。”
   
   “我躺在另外一个女人的床上,想起我对妻子的伤害有多深,于是我哭着入眠。然后回家——那才是我的地方。”
   
   “在最近的一次分析里,我已经下定决心,婚外情是无聊的,而且对太太或者偶合的伴侣都不公平。”
   
   “结婚超过30年。至于外遇经验,我有两次,一次发生在我第一度的婚姻,一次在第二次婚姻里。性方面来说,两次恋情都很短——或许只有3~6次的接触。给我带来恶劣的结果,我充满罪恶感,觉得自己是天字一号大傻瓜。我不适合婚外情。”
   
   “只有一次外遇经验或者说是通奸——跟一个朋友的太太。我觉得真是道德堕落。”
   
   “我比较喜欢高品质、有意义的一夫一妻关系。我有几次外遇,不过因为是婚外偷情,它们总是蒙上一层阴影,弄得情感和体力疲惫不堪。”
   
   “目前我正绞尽脑汁在想,我是否真能安于一夫一妻的考验和价值。坦白说,我想我可能比较倾向于此,而不喜欢到处风流。后者流于肤浅,而且难以维系。然而一夫一妻的关系,如果根植于相互的成长、共享以及相互支持,的确会为个人的生命增加深度与意义。至少这是我在自己的生命里刚刚开始体验到的。”
   
  抛开道德、名誉和伦理等等这些束缚,每个人潜意识里都会觉得自己需要一个情人,但是,只要是外遇就存在对感情或多或少的背叛,是外遇就会伤害到另一方,因此,我们用力召唤着爱情与婚姻的忠诚度。






女人别为了所谓的婚外“爱情”,而轻易放弃眼前的幸福

    大家总是在说男人出轨,其实女人也在出轨。并且,在某个年龄段的女人最容易出轨……

  不管再甜蜜的婚姻,经过时间的冲洗之后,难免会到疲惫期,我们都在议论男人的出轨问题,其实,女人也在出轨,并且,难免会遇到疲惫的时候。大家总是在说男人出轨,其实女人也在出轨。并且,在某个年龄段的女人最容易出轨……

  那么,男人和女人分别在哪个年龄段最容易出轨呢?

  新加坡家事及少年司法中心做的一项调查显示,夫妻关系在丈夫平均年龄40岁、妻子平均年龄37岁时最易出问题,离婚率也相当高。

  十多年的共同生活,磨合期早就过了,为何还逃不了婚姻危机?我们今天可以探讨一下。

  一、生活琐事积累成怨:在男人40、女人37岁这个年龄段中,夫妻貌合神离的现象很普遍。女人比男人更有条件出轨。

  有调查显示,夫妻双方因在琐事上沟通不畅而最终离婚的占离婚总人数的两成。多年婚姻积累下的柴米油盐问题,成了最伤人的利器。

  婚姻头3年是磨合期,第7年是危险期,10年后是倦怠期。

  40岁男人、37岁女人的婚龄普遍在10年左右,在最初的两三年内大家处在磨合期,尚怀包容之心;六七年时都知道很危险,所以怀有谨慎之心。

  到了10年以后,大家都觉得对方就像自己的左右手,以为亲情已经取代了爱情,所以以前不成问题的小事也会拿出来吵闹一番,小争吵多了,非常伤人。

  再加上结婚10年,夫妻无论在外形上还是为人处世上,都变得与结婚时差别很大,两人个性、人生观、金钱观、对待教育孩子的态度、处理压力方式等各方面的差异均会在这一时期毫无保留地暴露出来,这其中任何一个问题都足以让婚姻瘫痪。

  朱教授说:“婚姻时间越长,对彼此越习惯,就越容易忽视相互理解的重要性,感情于是渐渐淡漠下来。”

  对此朱教授认为,无论有什么问题,夫妻双方都应坦诚沟通,回避问题不是解决方法。

  来源:东北网

过去,你会以为他是哪个国家的王子。

  这位凤凰男的个人条件还是比较过硬的,以至于他找了个个大城市好出身的女友。

  打个比方说吧,要是他和她一起去酒吧,她就会叫来一帮美女姐妹陪他,让他周围坐着七八个妞,莺声燕语的,感觉好到要命。当然,女孩会预先告诉姐妹们:这是我男友,你们可以看,不能动。

  至于电话号码,大家都知道,最容易穿帮的就是电话和短信。

  女孩这么告诉他:“你找一个男性朋友,比如刘磊吧,然后把我的号存成他的备用号码,也就是第二号码。倘若哪天我发“好想你”,被嫂子看见了,你可以解释说是刘磊发错了。若她不信,你从短信退出来,让她回拨过去,也会是刘磊接电话。”

  用他的话说,这么温柔懂事,在床上又有服务精神的姑娘,除了赚钱少点几乎没有别的缺点,再说赚钱少也不算缺点,要是没有女朋友,我可能就和她在一起了。

  他重点还讲到有一次,他和女孩在宾馆,女朋友来电话了。女孩把手机拿过来,交给他,说:“嫂子来电话了”。然后很识趣地退出去把门关上。

  女孩类似的手段还有很多,招招都很致命。但这个男人最终娶了女友。甩脱了这个女孩子,转手给他的朋友。然后他朋友把这姑娘xx之后,发短信感谢说:“今天终于把她上了,谢了”。

  为什么甩脱了她?用他的话说:“要是她和我吵和我闹,我也许还真认为她是爱我的,但她一直这么懂事,而且只有18岁,让我觉得她心计太重了,我只是她的目标,她不是真的爱我。”

  我简单地从这个真事里面总结一下通用的惯例:

  1.一个男人倘若预先声明要娶自己女友,那就没希望,不要幻想能改变事实。

  2.凤凰男需要的女性和一般城市男人需要的女性不一样,他们承受不起过重的情意,对他们,一味奉献会容易变成包子,你本身条件过硬,且对他们轻微嫌弃并不断索取才是他们真正需要并无法摆脱的。

  3.男人要找你,自然会想办法,不要教他,不要显得比他高明。

  4.插足很难有什么好下场,不管聪明也好笨也好。

  5.千万不要相信男人嫌弃目前伴侣的托辞,那都是哄你上床用的。真喜欢这个男人,就让他分了来找你,他要是不愿意分,那这个男人早晚都会走掉的。

  6.当你不对男人索要承诺的时候,男人虽然很高兴,但他的本能会认为你的mate value(婚姻市场价值)很低。

  7.并不是所有男人,都像这个凤凰男这样冷血、理智又清醒。 

说出心里话的同时是伴着各种担心与焦虑的。比如许多男人会不停地考虑“如果我说出来,她会离开我”这样的问题。这时候就需要你亮明立场,你要开口。当他告诉你一些很个人的东西时,就作类似这样的表示——“那不算太坏,我做得更糟。”或“我真的很欣赏发生的一切”。让他知道你和他一样,他的经验并不是独有的。

  记住一定要表明你站在他一边。许多女人在听了男人的故事后仅仅表示他对这事的看法是错的。这样你无形中就站到了他的对立面。比如,他告诉你他与同事相处不好,你要从他的角度去看待这件事,而不要好像很懂似地作出分析,说一些类似于“其实别人可能没这个意思”之类的蠢话。创造和谐,让他感到你们俩占据同一个星球和生活在相似的世界中。你的诚实和积极的反馈至关重要。如果你这么做,他会因为产生共鸣而兴奋得滔滔不绝。

  秘诀三:该放手时就放手

  你有没有过这样的体验:你和老公或男友的交谈最后演变成为了忆苦,包括他做错过的事,他伤害过你的方式,以及他现在欠你什么。这种情况在每一对夫妻或恋人中都会发生,心理专家分析说,这种感觉让男人畏缩。其实,有句话你别不爱听——所有的恋情都像跳舞,你们在分享正确答案的同时也在分享错误。知道什么叫一个巴掌拍不响吧,就算犯错的是他,这个错误你也不能说没有责任。

  男人最怕女人对过去的事情不放手,所以很少旧事重提。

  他们的担心不是没有道理,一些女人喜欢扮演受害者和“烈士”的角色,她们需要利用对于爱情的埋怨使自我感觉良好。也许,这种办法可以让她们暂时套牢一些男人,但记住,如果扮成怨妇靠过去的牺牲来留住男人,这说明你的感情已经很危险。

  秘诀四:锻炼听实话的勇气

  你得有听实话的勇气。

  许多男人感到女人希望或需要美丽的谎言。我的一些客户说过他们害怕告诉他们的伴侣生活中发生的事情或是他们真实的感受,因为这样会使对方失望。知道为什么你会给男人留下这种印象吗?因为实际上,许多女人喜欢用情绪控制男人——进而控制他们之间的关系。女人常常会要求男人做出特定的反应,比如她一垂泪,男人就应当马上送上肩膀,伴有无比温柔的耳语。得不到时女人就沮丧。其实这是在暗示男人不要说真话。

  我们不时都会犯这种错误,但是愿意听实话是真正成熟的两性关系的开始。这会使男人感受到他有一个可靠的伴侣,并能与之共患难。别干自欺欺人的事,也别灰心,也许你现在还不能接受全部事实,但只要你愿意,你一定能锻炼自己的容忍能力。幻想能使女人感觉很好,但是,我们接受越多的事实,我们才会变得越坚强。真正的安全并非来自于别人的认可而是对自己真诚,惟有如此,我们才听得进真话。

  秘诀五:对自己真实

  帮助一个男人说出心事的最好方法就是对你自己诚实、自然、真实,并释放出温暖和接受的气息。我们在生活中遇到的各种人就像是我们自己不同面目的镜子,我们吸引了其他人,这些人使我们爱上自己身上的长处。这就是为什么我在这里提出的这五个话题不仅针对男人而且针对我们女人自己。例如,你能否放弃自我评价?你能否不为自己过去做错的事情而耿耿于怀?或者你是否总是被你的错误和失败的阴影所笼罩?一个放不过自己的人怎么可能宽恕别人?

  当一个人完全接纳自己时,他能够营造出一种完全轻松的状态。你有没有觉得一些人身上有一种魅力,即使我们与他们相识的时间不长,我们也愿意相信他们并说出心里话。如果可以做到对自己有清醒的认识,你就基本上摆脱了这个年代里盛行的浮躁、善变、伪装、自负与自卑,这样的人谁看了都有亲切感。

  来源:齐鲁网

breakfast, river cruise down by boat back to Sandakan. Another chance for wildlife sightings with this approximately 2.5hours journey. Upon arrival at jetty, drive up hill to the Puh Jih Syh Chinese Buddhist Temple, which offers a panoramic view of the Sandakan Bay before lunch at local restaurant or hotel. After lunch, transfer to Sandakan Airport for departure flight back to Kota Kinabalu via MH 2709, ETD 1415hrs. (Breakfast / Lunch)
Price per person is RM 1100 (min.2pax) based on
seat in coach, joining basis boat (SUBJECT TO CHANGE WITHOUT NOTICE)
END OF TOUR

Thank You for Being with Us & Hope to See You Again!!!

**All tours exclude Airfares, Airtaxes, TRAVEL INSURANCE, Camera/Video Fees, alcoholic/carbonate/juice drinks and Hotel accommodation in Sandakan, PORTAGE TO TOUR GUIDE AND DRIVER AND ITEMS NOT MENTIONED ABOVE.**PRICE QUOTED BASED ON SEAT IN COACH BASIS & BOAT JOINING BASIS, ACCOMMODATION : TWIN SHARE BASIS UNLESS SPECIFY

Attention please !!
SELINGAN ROOM BOOKINGS , GUEST PLEASE TAKE NOTE ***1 Room in Selingan accommodate ONLY 2adults - under SABAH PARK'S MANAGEMENT

**Pls follow our standard itinerary, otherwise, RM150/pax/way for unscheduled transfer to/from Selingan/ABAI and RM200/pax/way unscheduled transfer to/from Sukau !!
>
> BOOKING BASED ON FIRST COME FIRST SERVE BASIS SO PLEASE REPLY ASAP. Pls fill in the credit card authorisation from if you wish to secure the booking !!

NO ROOMS REQUIRE FOR DAY TRIPPER (MIN.4PAX)!! ONLY AVAILABLE IN ABAI KINABATANGAN RIVER
Sometimes, guest will skip their lunch / PM river cruise if they arrive late in Sukau later than 3pm !!

FOR GUEST PURCHASE FULLBOARD PACKAGE , YOU will skip lunch / temple tour if YOUR flight earlier than MH2709 ETD1415 OR GOING TO LAHAD DATU/TAWAU


REMARKS : SHOULD THERE BE OF ANY EXTRA REQUEST DURING THE ONGOING TOURS, CHARGES WILL BE IMPOSED ON THE GUESTS UNLESS INFORMED OTHERWISE.

**PLEASE TAKE NOTE THAT NO RESERVATION HAS BEEN MADE FOR THE ABOVE ACCOMMODATION AND TOUR ARRANGEMENTS AND ARE SUBJECT TO AVAILABILTY UPON REQUEST.


Terms & Conditions , Booking & Cancellation Policy - Upon your confirmation booking , please read carefully and confirm your booking by email / fax , we only accept booking with confirmation via email / fax (NO VERBAL CONVERSATION)
PLEASE REQUEST FOR THE LIST OF TERMS & CONDITIONS BOOKING & CANCELLATION POLICY IF THE FILE IS NOT ATTACHED WITH THIS EMAIL***NO EXCUSES & WE ASSUME YOU HAVE READ THE RULES
fyi : You may add RM20/pax from Sandakan / Sabah Hotel transfer to SDK airport or RM30/pax from Sepilok area transfer to SDK airport (U.P RM 30/PAX & RM40/PAX RESPECTIVELY) (Standard transfer before 1700hrs)

Sandakan Hotel - RM188 with 2 b/fast or add RM70 extra 1bed with 1b/fast
Sabah Hotel - RM280 with 2 b/fast or add RM100 extra 1bed with 1b/fast
If you need hotel arrangement , pls do feel free to check with us
THINGS TO DO !!
Please ensure you are holding air ticket to Sandakan.
Please bring along sun block lotion, personal toiletries, torch light, insect repellent, walking or trekking shoes, binoculars, hat & raincoat.
FOR GUEST GOING FOR MT.CLIMB – SUGGESTED THINGS TO BRING : - Warm clothing, long pants, trekking shoes, personal toiletries, raincoat, torch light & extra batteries, plastric bags (for keeping garbage, dry clothes & valuable things such as camera, wallet), gloves, energy foo & drink.

Cut off date : estimate 3-7days upon tentative request - TBA
Alloted space will be automatically released if no details are received prior to cut off date.
Any reservation on / after cut off date will be treated as a new reservation and is subject to availability.


WE TRUST THE ABOVE IS IN ORDER. KINDLY ACKNOWLEDGE ACCEPTANCE BY SIGNING OR RETURN EMAIL TO US FOR FURTHER ACTION. SHOULD YOU REQUIRE FURTHER ASSISTANCE OR INFORMATION, PLEASE DO NOT HESITATE TO EMAIL shirechin@hotmail.com.
**FOR BOOKING TRACEBILITY – PLEASE DO INFORM YOUR NAME AND FIRST DAY OF TOUR & VISIT DESTINATION **
Thank you of your kind interest in our packages and we look forward to hear from you soon.
THANKS & REGARDS,
Yours faithfully, Shire

No comments:

DISCLAIMER AND POLICY, AFFILIATES AND COPYRIGHT LAW - SHINJU AKA SHIRYU CHEN SHIRE CHIN SITE

DISCLAIMER AND POLICY, AFFILIATES AND COPYRIGHT LAW - SHINJU AKA SHIRYU CHEN SHIRE CHIN SITE

Things i shop and buy at http://40going20.blogspot.com / www.i-shoppingclub.com


40going20.com ONLINE BEAUTY COSMETIC SKIN CARE HAIR CARE FASHION SALON PRODUCTS

Blogs lovee

WELCOME TO HONG KEE VILLA !!

Clementi Hong Kee's websites

https://www.facebook.com/ClementiHongKeeVilla
1 photo

Basic Information

About Clementi Hong Kee448 Clementi central #01-35 Hong Xing Li Haineses Chicken Rice MENU Steamed/Roasted Chicken BBQ Char Siew Roasted Pork Crispy Lemon Chicken Thai Style Toufu Crystal Chicken Feet Oyster Veg. Soup Of The Day Hong Kee Villa Sataybeehoon MENU Zao Pai Cai" Satay BeeHoon Kang Kong Cuttlefish Steamed Chicken Laksa Seafood Laksa Prawn Noodle Add: Clementi Central Hawker Centre, #01-25 for Hong Xing Li Haineses Chicken. #01-35 Hong Kee Villa SatayBeeHoon We Hope to Serve you with our best & with the Best Quality of our Food Cheers^^

Contact Information

Address
  • blk 448 Clementi Ave 3 #01-25 , #01-35
  • Singapore City, Singapore 120448

Website

    Email
    • clementisataybeehoon@hotmail.com

    Facebookfacebook.com/ClementiHongKeeVilla

    random shoots~pretty?

    FOLLOW IG : SHIRYUCHEN

    Welcome to shiryuchen's blogwelcome歡迎光臨**Shiryu aka Shire World ♥✔

    ♥♥♥For interested parties here (Singapore, Malaysia & Asia) and around the world, I would love to try, honest and talk about your product or host a giveaway for you! ♥♥♥I can share with my friends my honest to goodness review of your product and tell them what you have to offer specialty, as well as let them win some samples for themselves so they can try them out and tell their friends around! ♥♥♥ If you’re interested in promoting your product or company, or to secure a great spot or advert in my site, please contact me at shirechin@gmail.com. Cheers! ♥♥♥
    シンジュ別名シャイアあご
    Client can Test products for free and share their opinions!




    DO NOT MISTAKEN !! Heart bullet shiryuchen aka youngpalacebeauty is not an e-shop! I'm just spreading the love I have for BEAUTY Fashion items. Simply because I can't seem to get enough of ' THEmmmmmmmmmmmmmm em.

    Heart bullet All reviews are FOC and may you bear in mind that I only review items that are of interest to me.
    i do choose brands and good quality for testing and reviewing ...

    Heart bullet E-shops owner, please feel free to drop me an email should you have any updates and if your items interest me, I'll arrange how you can deliver to me and review them for you with my group of buddies. ;)

    Heart bullet I'm a very friendly, easy going person, so if you have anything in mind, be it suggestions or comments, do voice out. I don't bite!

















    Followers 欢迎shiryu又名shire博客#可以留下您的意见,我会每周检查,如果你爱我的博客, 欢迎链接我 或 订阅我的博客列表更新

    AddThis!SHARE WITH BUDDY EARN REWARDS

    Share|
    Enter your Email to join List:


    Calculators/Trackers Calculate and track recommended calories

    40going20.blogspot.com - Distributor - Wholesale Supplier

    http://gogoasiavacation.blogspot.com
    This Website offer current and discerning travel products, shopping, dining, hotel and culture recommendations..etc. To enjoy discount (CLICK ONCE Do not click away or out of topic selected) For best price offer, please direct contact officersshirechinsabahtravelstation@gmail.com or click skype/YM/msn to chat with our online customer service
    DISCLAIMER: The administrator and owner of this website shall not be liable for any loss or damage caused by the usage of any information obtained from this website. WEB SERVICES SUPPORTED by DESIGN + ADVERTISEMENT PACKAGE TAILOR-MADE by ''Web design Service Provider sign up package free advertisement, Supported by

    Valid CSS!

    Creative Commons Licence This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Singapore License.
    . DO NOT GET YOURSELF IN TROUBLE
    WEBSITE COPYRIGHT @ USA-UK-AU Trade Mark are protected by copyright under both United States and foreign laws. DO NOT GET YOURSELF IN TROUBLE !!http://agcvldb4.agc.gov.sg/non_version/cgi-bin/cgi_getdata.pl?actno=2006-REVED-63&doctitle=COPYRIGHT+ACT&segid=1138345605-001134









    Share|
    Enter your Email to join List:


    SPECIAL !!!!!!! shop @ LALA FASHION CLUB HOUSE

    Free membership :
    FREE MEET UP IF ABOVE SGD250 - and receive our participants merchants
    SILVER member - discount card.

    FREE MEET UP IF ABOVE SGD450 - and receive our participants merchants
    GOLD
    member - discount card.

    VALID TO USE ON PURCHASE REGULAR / NEW ARRIVALS ITEMS - WIDELY



    Welcome to sharing products idea

    Follow me on Facebook

    Share
    Shire Chin .. http://shirechin. bebo. com/Shire Chin .. ..Shire's Black Ribbon Shirt & Skirt Glitter Graphics Shire's Love Glitter Graphics Shire & Siew Make your own Glitter Graphics sHIRE CUTE jeans wear Add Glitter to your Photos Shire mix pics Myspace Glitter Graphics Shire mix pics2 Add Glitter to Pictures Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    COMPANIES

    • 40going20.com since

      • USA
      • REps Consultant / Distributor Agent
      2006

    NETWORKING

    welcome shiryu aka shire blog#you may leave your comments

    http://youngpalacebeauty.blogspot.com/ http://shiryu.onsugar.com/ Just another shiryuchen aka shire site http://shiryu-beautylife.blogspot.com/

    Followers 欢迎shiryu又名shire博客#可以留下您的意见,我会每周检查,如果你爱我的博客, 欢迎链接我 或 订阅我的博客列表更新

    AddThis!SHARE WITH BUDDY EARN REWARDS

    Share|
    Enter your Email to join List:

    Follow SOC.LIVING


    𝙨𝙤𝙘.𝙡𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜

    Active 1 hour ago
    Products:
    2
    Following:
    62
    Chat Performance:
    8%
    Followers:
    27
    Rating:
    0 Ratings
    Joined:
    22 Months Ago

    ABOUT SHOP

    𝙨𝙤𝙘.𝙡𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜
    𝗦●𝗖.𝙻𝙸𝚅𝙸𝙽𝙶 ♡♡♡𝘚𝘪𝘮𝘱𝘭𝘦🔺𝘖𝘱𝘦𝘯🔺𝘊𝘰𝘯𝘴𝘤𝘪𝘰𝘶𝘴.𝘓𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨❣ ᵀᴴᴱ ᴸᶦᵗᵗˡᵉ ᵀᴴᴵᴺᴳˢ ᵃᵇᵒᵘᵗ𝒔𝒐𝒄.𝒍𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 ℹsɪɴᴄᴇ MAY2015 𝙷𝚘𝚖𝚎 & 𝙻𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐ᴾʳᵒᵈᵘᶜᵗˢ ʳᵃⁿᵍᵉ ᵐᵃᶦⁿˡʸ ᶦᵐᵖᵒʳᵗᵉᵈ ᶠʳᵒᵐ ᵒᵛᵉʳˢᵉᵃˢ sᴏʟᴅ ᴏɴ 𝕋𝕣𝕦𝕤𝕥𝕖𝕕 𝕡𝕝𝕒𝕥𝕗𝕠𝕣𝕞 💯𝚅𝚎𝚛𝚒𝚏𝚒𝚎𝚍🌐🌏🌎🌍https://www.carousell.sg/soc.living/ 𝘗.𝘚. "𝘋𝘪𝘳𝘦𝘤𝘵 𝘰𝘳𝘥𝘦𝘳 𝘀𝗼𝗰.𝗹𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 @ 𝗦𝗵𝗼𝗽𝗲𝗲 https://shopee.sg/shop/133422393/ 𝑾𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒊𝒗𝒆 𝒕𝒐 provide the 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒔𝒆𝒓𝒗𝒊𝒄𝒆 𝒕𝒐 𝒖❣𝒔𝒐𝒄.𝒍𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈

    40GOING20.com online store FASHION BEAUTY COSMETIC AMPOULE HAIR

    http://40going20.blogspot.com
    Pages

    International Skin/Hair/Body Care/Cosmetic Brands

    Retail and Consumer Merchandise · Clementi, Singapore
    International Skin/Hair/Body Care/Cosmetic BrandsInternational Skin/Hair/Body Care/Cosmetic Worldwide Free Shipping

    Search This Blog